Vaše připomínky

Nejste-li spokojeni se službami GLS, prosíme, informujte nás. Zpětná vazba, ač negativní, je pro nás klíčová a velmi si jí vážíme. Jedině tak můžeme naše služby dále zlepšovat. Abychom mohli Vaši stížnost co nejrychleji prověřit, prosíme, uveďte nejlépe číslo balíku, či jiné detaily, nutné k prověření.


Co mám dělat, je-li můj balík poškozen?

Zabalení zboží je vždy v odpovědností odesílatele.

Je-li balík zvenčí poškozen, kurýr na místě sepíše „Škodový zápis“. Následně zkontrolujte obsah balíku. Je-li poškozeno také zboží, nafoťte jej spolu se způsobem balení a kontaktujte s reklamací odesílatele vč. zaslání „Škodového zápisu“.

Je-li poškození zboží zjištěno po převzetí neporušeného balíku, obraťte se s reklamací přímo na odesílatele.


Všeobecné obchodní podmínky

Cookie Policy

GLS používá cookies pro své webové stránky, pro více informací klikněte zde!
 ver.: 21.11.15.01